In articolul de astazi ne propunem sa va prezentam un infografic efectuat de catre BowlerHat , despre cum sa realizam o pagina de destinatie (Landing Page) complet optimizata pentru Google dar cel mai important pentru vizitatori, atunci cand va decideti sa incepeti o campanie SEO sau PPC

Vreti sa stiti ce sa adaugati pe o pagina de destinatie pentru a va pastra vizitatorii?

In primul rand, pagina dumneavostra de destinatie trebuie sa inceapa cu un titlu puternic, menit sa atraga atentia vizitatorilor si sa-i convinga sa citeasca in continuare.

Urmatorul demers ar fi plasarea unui buton, renumitul (call-to-action) apel la actiune, care sa le spuna vizitatorilor ce trebuie sa faca mai departe.
Cei mai multi vizitatori au nevoie de mai mult timp pentru a culege informatii, pentru a vedea mai multe inainte ca acestia sa se decida in a interactiona cu dumneavoastra. Ca atare va invitam sa analizati imaginea de mai jos pentru a vedea ce altceva ar trebui sa contina pagina dumneavoastra. 

 

Landing Page complet optimizat