Nu cred ca are rost sa reiau in cateva idei ce inseamna un site, desi uneori simt cu tarie sa ma tot repet in acest sens.

Dupa ce intr-un alt articol v-am explicat de ce un site ieftin nu va rezista online, consider ca trebuie sa explic putin de ce Facebook nu este site-ul tau.

Incepand cu 2012 mediul online romanesc este intr-o continua ascensiune. In a nu avea o pagina web este ca si cum nu ai exista. Vizitatorii, potentialii clientii, au inteles si s-au adaptat repede mediului online. In a nu avea o pagina web, un website, este ca si cum ai ignora o multime de oportunitati.

Insa o pagina web nu este indeajuns incat sa-ti mareasca profitul peste noapte. O pagina web implica timp, cunostinte si de cele mai multe ori aceasta nu se poate realiza cu un buget destinat unei iesiri intr-un club de fite.

Un website reprezinta cartea de vizita a unei afaceri.

Cu ajutorul unui site web aveti posibilitatea de a va adresa potentialilor clienti din intreaga lume, intreaga tara sau intregului judet, pentru a va expune propria oferta de produse prin prisma unor servicii de realizare site web la un pret scazut, 24h / zi, 7 zile / saptamana.

 De ce un website daca avem Facebook?

1.Facebook este o platforma pentru socializare, cu posibilitatea creeari unui canal de marketing.

2.Conform statisticilor facebrands.ro pe Facebook sunt inregistrati 8.400.000 utilizatori.

b2ap3_thumbnail_facebook.PNGb2ap3_thumbnail_statistici-facebook.PNG

Insa nu toti acesti utilizatori sunt activi sau nu isi indreapta atentia spre afacerea ta.

3.Postarea unui mesaj pe Facebook nu este vizualizata de catre toti prietenii sau potentialii nostrii clienti, ci de un procent de doar 5 - 10%.

4.Daca cineva iti va cauta afacerea pe internet aceasta nu va aparea in cautari pentru ca afacerea ta exista doar pe Facebook.

5.O afacere care exista doar pe Facebook, nu este o afacere profesionista.

Aceastea sunt doar cateva puncte esentiale ce trebuiesc retinute pentru cei ce opteaza in detinerea unei pagini de Facebook pentru o afacere.

In plus, un studiu Forbes ne arata destul de clar ca detinerea unei pagini Facebook si publicitatea unei afaceri pe Facebook nu este deloc usoara.

Facebook la fel ca si alte site-uri gen wordpress, blogspot, etc. nu ne apartin!