Pokemon GoInca de la lansarea sa, Pokemon Go, aplicatia pentru Android sau iOS a celor de la Niantic a inregistrat un succes monumental.

Frenezia cu care e intampinat jocul a dus la recorduri neasteptate: in SUA, in zilele acestea, pe platformele de Android aplicatia este mai accesata decat Twitter, Facebook sau Instagram, potrivit rra.ro.

Dupa ce a devenit una dintre cele mai virale aplicatii, Pokemon Go va include spatii pentru reclame sau advertising.

Intr-un interviu pentru Financial Times, CEO-ul Niantic John Hanke a declarat ca "locatiile sponsorizate" ar putea aduce un venit in plus fata de achizitiile in aplicatii pentru obiecte virtuale sau power-up-uri :)

Cu alte cuvinte, firmele, resturante, hoteluri etc pot achizitiona spatiu virtual pe harta jocului, in speranta de a atrage clienti in locatiile lor. 

Potrivit aceleiasi surse citate "Financial Times", reteaua de "locatii virtuale" mapate pe harta din Pokemon Go va fi similara cu cea prezenta in jocul Ingress, precedentul lui Pokemon Go.

 Dupa cum bine stim cu totii, cei din state nu se dau in laturi cand vine vorba de investitii, astfel ca exista platitori pentru aparitiile pe harta Pokemon Go, printre acestia se numara: farmaciile Duane Reade, lantul de cafenele Jamba Juice.

Unii dintre retailerii din SUA au costatat ca prezenta pe harta jocului le-a marit profitul cu 75%, jocul fiind capabil sa conduca intr-o locatie sute de clienti reali.

"Numarul de oameni a fost peste aasteptari", dupa ce a facut o investitie de doar 10 dolari, oferind vizitatorilor posibilitatea unui upgrade de putere, declara Tom Lattanzio, prorpietarul L’Inizio Pizza Bar din Long Island City, Queens, pentru The New York Post

Agentiile de publicitate vor fi taxate pe baza de "cost per vizita", similar cu "cost per click" utilizat in publicitatea de cautare Google, a spus Hanke.

Nu ne ramane decat sa ne bucuram de noile oportunitati.