Creare magazin online optimizat

Cand se creeaza un magazin online, trebuiesc luate in calcul elemente ca securitate si performanta, iar magazinul trebuie sa fie usor de folosit, modificat si intretinut. Modificarile de aspect si continut ale magazinului tau nu au fost niciodata mai usoare. Iti personalizezi 100% magazinul, atat la nivel de design, cat si de asezare in pagina a elementelor. Ai un numar nelimitat de produse ce le poti adauga, un design unic, filtre setate pe categorii, training individual in momentul lansarii magazinului si multe altele.


Creare Magazin Online Optimizat

Realizarea unui magazin online include urmatoarele optiuni:

  • Realizare 5 - 20 zile;
  • Design Personalizat;
  • Pagini web nelimitate;
  • Modul de Newsletter;
  • Diverse modalitati de plata pentru utilizator (ramburs, card, paypal);
  • Pagina Facebook integrata in site;
  • Optimizare SEO;
  • Promovare online in motoarele de cautare;
  • Inscriere in directoare web;
  • Inscriere in site-uri de anunturi online;
  • Campanie e-mail Marketing 15.000 de e-mailuri;
  • Administrare web site 6 luni;
  • Creare cont Facebook, Twitter, Google+;
  • Suport tehnic 24/24h 7/7z;
  • Dezvoltare logo;
  • Certificat de securitate SS;L
  • Modul de administrare;
  • Sincronizare comenzi cu Curierul, Sincronizare Comenzi si Stoc cu programul local de gestiune
Si multe alte optiuni.

Preturile difera in fuctie de fiecare proiect in parte, de optiunile grafice dorite.
Preturile includ TVA, cotatia lor fiind estimata in moneda nationala RON/LEU
.

Pe langa considerentele de design, precum aspectul grafic si asezarea in pagina, cel mai important aspect pe care il luam un calcul cand incepem sa construim un magazin online este natura produsului. O analiza temeinica cu privire la numarul de produse, volumul stocurilor, cantitatea estimata a vanzarilor, parametrii si descrierile produselor ne ajuta sa selectam cea mai potrivita solutie de comert electronic, alaturi de instrumentele ce se preteaza la profilul magazinului.

Trainingul urmeaza parcursul natural al procesului de comercializare. Sunt acoperite: listarea de produse noi, editarea descrierilor si parametrilor acestora, definirea categoriilor de produse, procesarea comenzilor si actualizarea stocurilor. La sfarsitul trainingului, clientul este familiarizat cu metoda de lucru cu magazinul online si produsele sunt puse in vanzare.